[SERIA] obsługa klimy w S3 4.2 86r

Moderator: V12

jag85
Posty: 18
Rejestracja: ndz lis 29, 2015 8:49 pm

[SERIA] obsługa klimy w S3 4.2 86r

Post autor: jag85 » ndz mar 06, 2016 4:55 pm

Mam pytanie do kolegów czy zawsze jest tak,że przy włączeniu nawiewu z pozycji off na slow załącza się klima .Chodzi mi oto że spadają obroty silnika zwłaszcza na zimnym.
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 1:00 am przez jag85, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3320
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 » pn mar 07, 2016 1:43 pm

To czy załącza się kompresor A/C zależy od ustawionej temperatury i pozycji pokrętła (AUTO/MANUAL). Czy jest zamontowany elektrozawór powietrza dodatkowego EAC6534? Wygląda podobnie jak zawór do przelewu zbiornika paliwa.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl

Jarek-Jerryjag
Posty: 2952
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag » wt mar 08, 2016 4:41 am

V12 pisze:elektrozawór powietrza dodatkowego EAC6534
ciekawe on nie był montowany w autach na rynek USA .

jag85 włącz max ogrzewanie czy klima się włącza ?

Jarek-Jerryjag
Posty: 2952
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag » wt mar 08, 2016 6:50 am

znalazłem info na temat tego zaworu info #65 :
http://www.terrysjag.com/XJS%203.6%20Se ... ension.pdf
wygląda ze gdy włączało sie A/C to obroty podnosiły sie . Głównie dlatego ze gdy kima była włączona to auto mogło zgasnąć na wolnych obrotach . Info pisze ze mozna to zastosować we wszystkich krajach oprócz : NORTH AMERICA, AUSTRALIA,
CANADA, JAPAN, SWEDEN, SWITZERLAND ( kraje w których była restrykcja emisji ?) ciekawe.

jag85
Posty: 18
Rejestracja: ndz lis 29, 2015 8:49 pm

Post autor: jag85 » wt mar 08, 2016 10:56 pm

dziękuje za podpowiedzi ,jutro będę odpalał jaga to się pobawie klimą.ten selenoid eac 6534 był podłączony na przewodach podciśnienia przy kolektorze ssącym ,elektryka przy nim nie była oryginalna więc go odłączyłem a przewody złączyłem rurką i silnik chodzi normalnie.Czy mam go podłączyć z powrotem ,proszę o odpowiedż,pozdrawiam.

Jarek-Jerryjag
Posty: 2952
Rejestracja: sob lut 03, 2007 5:38 am

Post autor: Jarek-Jerryjag » śr mar 09, 2016 12:34 am

według tego co opisuje ten informator #65 . to lepiej podłącz to wtedy gdy klima, sprężarka sie włącza tym samym obroty będą się zwiększać .

Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3320
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 » śr mar 09, 2016 8:45 am

jag85, przepustnica ma ustawioną przerwę 0.05mm?
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl

jag85
Posty: 18
Rejestracja: ndz lis 29, 2015 8:49 pm

Post autor: jag85 » pt mar 18, 2016 10:40 pm

Przepustnica ma przerwę 0,05 mm.ale klima i tak się załącza bez względu na ustawioną temperaturę i pozycje pokrętła nawiewów.Czy tak ma być po to żeby paliwo powracające do zbiorników było chłodzone?

ODPOWIEDZ