[XJ40] Zbiornik wyrownawczy

Moderator: V12

marekp
Posty: 79
Rejestracja: pt lis 01, 2013 1:20 am

[XJ40] Zbiornik wyrownawczy

Post autor: marekp » wt maja 31, 2016 2:18 pm

Krotko - cieknie. Na laczeniu i trzeba wymienic. Ale cena jest absurdalna. W Anglii. W sklepie V12 nie znalazlem. MMB4400AA taki symbol. Czy to da sie skleic/zespawac czy cos w tym stylu? Marnie ze to na laczeniu co by sugerowalo ze zawsze bylo zle sklejone.

MarekP
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 1:00 am przez marekp, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3342
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 » wt maja 31, 2016 3:28 pm

Radzę szukać sprawnego używanego.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl

marekp
Posty: 79
Rejestracja: pt lis 01, 2013 1:20 am

Post autor: marekp » wt maja 31, 2016 6:45 pm

Szukam ale na razie nic nie ma. Skad ta cena? 260 funtow plus przesylka.... ze zlota zrobiony.

MarekP

Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3342
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 » wt maja 31, 2016 8:38 pm

Oryginał potrafi tyle kosztować, a do tego przechowywanie na półce przez nawet kilkanaście lat, to też koszt dla fabryki.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl

Donkichot
Posty: 449
Rejestracja: pt sty 23, 2015 5:35 pm

Post autor: Donkichot » wt maja 31, 2016 8:38 pm

marekp pisze:Szukam ale na razie nic nie ma. Skad ta cena? 260 funtow plus przesylka.... ze zlota zrobiony.

MarekP
Nie, ma taki znaczek z kotem zrywającym się do skoku. Ty wiesz jaka to sztuka zrobić takie ujęcie?
Za to trzeba zapłacić.
XJ6 x300 3,2

ojciec
Posty: 302
Rejestracja: ndz lut 24, 2013 6:21 pm

Post autor: ojciec » wt maja 31, 2016 9:09 pm

Jeśli nie chcesz nowego to na 99% dostaniesz używke w Szamotułach
92 - XJR 4.0
88 - XJS 5.3 V12

marekp
Posty: 79
Rejestracja: pt lis 01, 2013 1:20 am

Post autor: marekp » śr cze 01, 2016 11:21 am

Sa dwie opcje. Przerobic X300 (da sie wedlug wszelkich znakow na niebie i ziemi) kupic uzywany do XJ40. Chyba zdecyduje sie na przerobke. Uzywany moze miec 25 lat. Czyli dlaczego ma byc lepszy od tego ktory mam? Koszt niewielki ale nowy to nowy. Poczekac po przerobce na nowy w cenie do przyjecia. Choc ten "nowy" tez moze miec 25 lat.... Na razie przerobie.

MarekP

marekp
Posty: 79
Rejestracja: pt lis 01, 2013 1:20 am

Post autor: marekp » czw cze 02, 2016 2:57 pm

Nie da sie juz edytowac. Nie da sie zalozyc zbiornika od X300 bo sie maska nie zamknie.
Nie da sie spawac tego materialu na zbiornik. Pewnie cos z zywica czyli tylko kleic. Zywice sie niestety starzeja. Wiec kupienie tego z Anglii za majatek jakis niewiele moze pomoc. Bo tak samo sie starzeje na polce jak w samochodzie. Kupilem w Szamotulach jutro sie zobaczy. Prosta rzecz a jaka upierdliwa. Naprawa tego to mozna w bialej koszuli i garniturze w 5 minut.
Dzieki wszystkim za uwagi!

MarekP

ODPOWIEDZ