[SERIA] seria 3 v12

Moderator: V12

Batzi
Posty: 32
Rejestracja: pt mar 06, 2009 11:35 am

Post autor: Batzi » czw sty 24, 2013 7:27 pm

Jak wyslac zdjiecie?

Batzi
Posty: 32
Rejestracja: pt mar 06, 2009 11:35 am

Post autor: Batzi » czw sty 24, 2013 7:34 pm

Wtyczka "zawsze byla zdjeta " nie wiem dlaczego, poniewaz wlasciciel od kilku lat nie zyje, samochod odpala , jezdzi, "nie przegrzewa sie" to kupilem bez pytan.Myslalem sobie :taki maly czujnik przed czy po filtrze nie gra roli....

Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3342
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 » czw sty 24, 2013 7:45 pm

Zapnij wtyczkę i daj znać czy coś się zmieniło.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl

Batzi
Posty: 32
Rejestracja: pt mar 06, 2009 11:35 am

Post autor: Batzi » czw sty 24, 2013 7:58 pm

Klopot polega na tym ze, nie znajduje odpowiedniej wtyczki ..wiszacej , lezacej, nawet kabli niewidze ktore moglyby miec cos wspolnego z ta wtyczka.Nic.Otwarta wtyka , meska dwupinowa, czyli dwa kable -nic....jak wyslac foto?

markus gaźnikus
Posty: 705
Rejestracja: pn sty 04, 2010 12:55 pm

Post autor: markus gaźnikus » pt sty 25, 2013 2:01 pm

Kabelki pewnie są gdzieś zawinięta przy głównej wiązce. Często spotykałem się z wypiętym czujnikiem temp. powietrza na dolocie filtra powietrza, brak połączenia lub uszkodzony czujnik ma mały wpływ na pracę silnika ale jednak ma. Dotyczy to aut do roku 1980 a dalej to nie wiem.

Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3342
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 » pt sty 25, 2013 2:09 pm

pre-HE na sterowniku 3CU miał tak nieprecyzyjną regulację składu mieszanki, że to faktycznie mogło nie mieć dużego wpływu. Wprawdzie Batzi ma 81 rok czyli HE, ale sterownik 6CU też wygląda jak stare radio tranzystorowe ;)
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl

Batzi
Posty: 32
Rejestracja: pt mar 06, 2009 11:35 am

Post autor: Batzi » pn lut 04, 2013 8:29 pm

V12 pisze:Zapnij wtyczkę i daj znać czy coś się zmieniło.
Tak. Wtyczke znalazlem pod filtrem.Podlaczylem -obroty spadly-pierdzi jak mu dam w piec.tak jakby nie przepalal.

Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3342
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 » pn lut 04, 2013 8:33 pm

Czuć zapach paliwa z wydechów? Jeździ w miarę normalnie na wyższych obrotach?
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl

Batzi
Posty: 32
Rejestracja: pt mar 06, 2009 11:35 am

Post autor: Batzi » pn lut 04, 2013 9:10 pm

Zbyt skomplikowane zagadnienie:pachnie inaczej niz zwykle.bez wtyczki.

Batzi
Posty: 32
Rejestracja: pt mar 06, 2009 11:35 am

Post autor: Batzi » pn lut 04, 2013 9:12 pm

wedlug mnie jezdzi jak nowy...
jezeli mam odpieta wtyczke---

Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3342
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 » wt lut 05, 2013 10:37 pm

Czyli możliwe, że ktoś "naprawił" uszkodzony czujnik poprzez odpięcie wtyczki...

Jakby co, to nowy z Lucasa kosztuje ok. 75zł, a oryginał 45 GBP + VAT. Jakąś używana pokrywa filtra z czujnikiem też by się znalazła.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl

Batzi
Posty: 32
Rejestracja: pt mar 06, 2009 11:35 am

Post autor: Batzi » śr lut 06, 2013 2:37 pm

Mam jeszcze dwa kompletne xj12 , moze popodmieniac? jeden pasowalby na bank rocznik 82 a drugi nie wiem bo z katami 88r.??

ODPOWIEDZ