[S-TYPE] Dymi na czarno za bogata mieszanka paliwa

Moderator: V12

ODPOWIEDZ
maciejcat

[S-TYPE] Dymi na czarno za bogata mieszanka paliwa

Post autor: maciejcat » śr lip 26, 2017 7:28 am

Witam wszystkich
może ktoś z was rozświetli mi umysł podczas urlopowego odpoczynku albo miał podobny przypadek i umili mi odpoczynek podsuwając pomysł.
S type 3.0 w zeszłym tygodniu po tankowaniu przejechałem 7 km i zaczął dymić na czarno z racji że zajmuje się naprawą maszyn budowlanych caterpillar i nie jestem samochodowym laikiem pomyślałem że to kiepskie paliwo z BP spuściłem do dna wymieniłem filtr paliwa ,zmówiłem zdrowaśkę i od śmigła i co i dymi czyli przypuszczenia do bani. W wolnych chwilach po pracy przed spaniem zacząłem szukać kociej złośliwości bo taka na pewno się pojawiła . Kocisko ma za bogatą dawkę paliwa po odłączeniu przepływomierza wszystko wraca prawie do normy choć nie jest ok bo tak nie może być gdyż silnik pracuje na pewno w trybie awaryjnym , podmiana przepływomierza na inny troszkę polepszyła sprawę ale nadal nie jest ok , dodam że dymi na czarno z obu wydechów i ewidentnie wydaje mi się że ma za mało tlenu , po odłączeniu przewodu ssącego od przepustnicy od razu przestaje dymić sprawdziłem jeszcze kila innych rzeczy kot nigdy nie widział gazu , jest używany tylko okazjonalnie nie ma przebieg kolo 132 tys , po urlopie mam zamiar podłączyć go pod kompa , nie wyskakuje check engine.
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 1:00 am przez maciejcat, łącznie zmieniany 1 raz.

maciejcat

Post autor: maciejcat » ndz lip 30, 2017 9:41 pm

Walczymy dalej podłączenie kota pod kompa nic nie dało , żadnych błędów , nic co by naprowadziło mnie na cel .

Jarek-Jerryjag

Post autor: Jarek-Jerryjag » pn lip 31, 2017 1:30 am