[XJ40] Twardy pedał hamulca, LOW BRAKE PRESSURE

Moderator: V12

Awatar użytkownika
suchorz
Posty: 145
Rejestracja: sob lis 17, 2012 10:09 pm

Post autor: suchorz » czw sty 24, 2013 8:56 pm

Według tego sprzedawali kpl części z instrukcją przeróbki.
Może ktoś ma tą instrukcję, bardzo ułatwiłoby mi pracę.
Daimler 3,6L 89r - był
Jeep Comanche 4,0
T&S Serwis i modyfikacje aut 4x4, montaż LPG

Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3336
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 » czw sty 24, 2013 8:59 pm

Wysłałem Ci dokumentację na maila. Ten zestaw był kupowany właśnie od wspomnianego powyżej Andrew. Cena tych 2 blaszek i paru śrubek była absurdalna, nie pamiętam dokładnie, ale chyba około 250-280$ :shock:
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl

Awatar użytkownika
suchorz
Posty: 145
Rejestracja: sob lis 17, 2012 10:09 pm

Post autor: suchorz » czw sty 24, 2013 9:01 pm

V12, dostałem email, dziękuję.

Blaszkę i flanszę można dorobić, to nie problem.
Nie masz przypadkiem wymiarów tej flanszy?

Do przeróbki co muszę mieć?
- serwo
- pompa hamulcowa
coś jeszcze?
Daimler 3,6L 89r - był
Jeep Comanche 4,0
T&S Serwis i modyfikacje aut 4x4, montaż LPG

Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3336
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 » czw sty 24, 2013 9:05 pm

Mam jeszcze odrysowaną flanszę 1:1, zrobię skan i podeślę później.

Potrzebujesz tylko serwo, zaworek zwrotny, kawałek wężyka i jakąś końcówkę do wpięcia w kolektor ssący.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl

Awatar użytkownika
suchorz
Posty: 145
Rejestracja: sob lis 17, 2012 10:09 pm

Post autor: suchorz » czw sty 24, 2013 9:08 pm

Super, jesteś wielki :beer:

Skoro potrzeba tylko serwo, to znaczy że sama pompa hamulcowa zostaje.

Kruciec do węża to najmniejszy problem.
Daimler 3,6L 89r - był
Jeep Comanche 4,0
T&S Serwis i modyfikacje aut 4x4, montaż LPG

Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3336
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 » pt sty 25, 2013 7:31 pm

Serwo od XJS 3.6 i 5.3 też pasuje, ale nie od wersji z ABS lub pre-HE.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl

Awatar użytkownika
suchorz
Posty: 145
Rejestracja: sob lis 17, 2012 10:09 pm

Post autor: suchorz » pt sty 25, 2013 7:40 pm

Jest do kupienia serwo od V12 III serii.
Będzie pasowało?
Daimler 3,6L 89r - był
Jeep Comanche 4,0
T&S Serwis i modyfikacje aut 4x4, montaż LPG

Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3336
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 » pt sty 25, 2013 7:48 pm

Tak, tylko nie jestem pewien czy od angola też będzie OK.
Od XJS-a wszystko jedno LHD czy RHD.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl

Awatar użytkownika
suchorz
Posty: 145
Rejestracja: sob lis 17, 2012 10:09 pm

Post autor: suchorz » pt sty 25, 2013 7:52 pm

Ten jest EU, nie angol.
Daimler 3,6L 89r - był
Jeep Comanche 4,0
T&S Serwis i modyfikacje aut 4x4, montaż LPG

Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3336
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 » pt sty 25, 2013 8:24 pm

To będzie pasować na 100%.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl

Awatar użytkownika
suchorz
Posty: 145
Rejestracja: sob lis 17, 2012 10:09 pm

Post autor: suchorz » sob sty 26, 2013 6:30 pm

serwo zamówione, teraz tylko wymienić trzeba :mrgreen:

Jeszcze jedno pytanie- co z czujnikiem ciśnienia?
Po odłączeniu nie będzie świecić się komunikat niskiego ciśnienia, czy coś innego?

Bede mógł wywalić wszystko łącznie z pompą od zawieszenia, bo i tak już nie jest potrzebne.
Daimler 3,6L 89r - był
Jeep Comanche 4,0
T&S Serwis i modyfikacje aut 4x4, montaż LPG

Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3336
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 » sob sty 26, 2013 6:51 pm

Przy akumulatorze ciśnienia trzeba zewrzeć kabel żółto-czerwony z czarno-białym (po przekątnej wtyczki), a przy zbiorniczku HSMO zewrzeć kable od czujnika poziomu płynu. Komunikaty LOW FLUID LEVEL i LOW BRAKE PRESSURE nie będą już wyświetlane.
Ostatnio zmieniony sob sty 26, 2013 7:02 pm przez V12, łącznie zmieniany 1 raz.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl

Awatar użytkownika
suchorz
Posty: 145
Rejestracja: sob lis 17, 2012 10:09 pm

Post autor: suchorz » sob sty 26, 2013 6:58 pm

V12, :thumright:
Daimler 3,6L 89r - był
Jeep Comanche 4,0
T&S Serwis i modyfikacje aut 4x4, montaż LPG

Awatar użytkownika
suchorz
Posty: 145
Rejestracja: sob lis 17, 2012 10:09 pm

Post autor: suchorz » pt lut 15, 2013 6:53 pm

Nowe serwo już mam, flanszę do zamocowania też, jutro chcę zrobić podmiankę.
Mam nadzieję, że uda się bez problemu i będzie działać jak trzeba. :mrgreen:
Daimler 3,6L 89r - był
Jeep Comanche 4,0
T&S Serwis i modyfikacje aut 4x4, montaż LPG

Awatar użytkownika
V12
admin
admin
Posty: 3336
Rejestracja: śr sie 30, 2006 2:54 pm

Post autor: V12 » pt lut 15, 2013 6:57 pm

To czekam na raport ;) Zrób proszę parę zdjęć z konwersji, wrzucę na foruma.
JAGUAR CZĘŚCI XK120 XK140 Daimler DS420 E-TYPE MK2 XJS XJR-S XJ40 X300 X308 XJ6 XJ12 XK8 XKR S-TYPE X-TYPE XJ X350 XF F-TYPE XE F-PACE E-PACE I-PACE tel. 506 11 22 04 https://v12.com.pl

ODPOWIEDZ