Strona 1 z 1

[XJ40] most - wymieniać na używkę czy zestaw naprawczy?

: czw maja 12, 2011 6:00 pm
autor: dziadzol
Jak w temacie, będę wdzięczny za opinie

: czw maja 12, 2011 8:43 pm
autor: V12
Z jednej strony ciężko kupić używany, który będzie idealnie cichy, a z drugiej mało kto potrafi porządnie zregenerować dyfer...

: czw maja 12, 2011 10:07 pm
autor: dziadzol
V12 pisze:Z jednej strony ciężko kupić używany, który będzie idealnie cichy, a z drugiej mało kto potrafi porządnie zregenerować dyfer...
hmmm... mało kto, ale ktoś pewnie potrafi. Chyba, że wszystkie XJ40 w PL jeżdżą z walniętymi mostami... a jak to wygląda cenowo? Kit coś koło tysiaka a używany most? Podobno pasuje z X300? Prawda to?

: pn maja 30, 2011 6:02 pm
autor: ceva
V12 pisze:Z jednej strony ciężko kupić używany, który będzie idealnie cichy, a z drugiej mało kto potrafi porządnie zregenerować dyfer...
Zupełnie jakbym czytał forum miłośników FSO. :roll: :mrgreen:
Jako miłośnik aut z Żerania jestem dość zdziwiony i zadowolony, że Jaguar pod wieloma względami niewiele odstaje do produktów rodzimej motoryzacji. :mrgreen:

: pt cze 03, 2011 12:31 am
autor: dziadzol
ceva pisze:
V12 pisze:Z jednej strony ciężko kupić używany, który będzie idealnie cichy, a z drugiej mało kto potrafi porządnie zregenerować dyfer...
Zupełnie jakbym czytał forum miłośników FSO. :roll: :mrgreen:
Jako miłośnik aut z Żerania jestem dość zdziwiony i zadowolony, że Jaguar pod wieloma względami niewiele odstaje do produktów rodzimej motoryzacji. :mrgreen:
No i to jest celna uwaga :bounce:
a tak na marginesie to temat trochę nieaktualny, wyją łożyska w kołach a nie most
PZDR

: pt cze 03, 2011 7:48 am
autor: V12
Nie tak do końca celna... XJ40 łączy z FSO głównie to, że pasują lampy od kredensa i coraz powszechniej występujące druciarstwo, stosowane podczas napraw ;)